Έγραφα τις προάλλες για το θέμα τις χερσαίας ζώνης και την ανάγκη να τρέξει ο δήμος πριν βρεθεί προ εκπλήξεων.

Ρώτησα τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΞΗΓ κο Αθανάσιο Πορφύρη να μας ενημερώσει για τις εργασίες που έχουν γίνει εκ μέρους του Οργανισμού και αφορούν την χερσαία ζώνη.

Με την βοήθειά του συνεργάστηκα με τον Διευθυντή Έργων του Οργανισμού κο Αναστάσιο Ευστρατίου ο οποίος και με ενημέρωσε για τα εξής:

Η διαδικασία που έχει προταθεί έχει ως εξής :

Θέλω να κάνω μια επισήμανση που αφορά την χερσαία ζώνη.

Όταν ο Υπουργός (μαύρα μεσάνυχτα) Πλακιωτάκης, ανακοίνωσε την παραχώρηση του λιμανιού εντός του 2020 προφανώς δεν εννοούσε την πώλησή του μέσα στο 2020.

Θα σας εξηγήσω πως έχουν τα πράγματα και τι πρέπει να προσέξουμε.

Η ανακοίνωση του υπουργού αφορά στην ανάθεση του έργου προς εκτίμηση.

Ο ιδιώτης εκτιμητής που θα αναλάβει να μελετήσει το θέμα παραχώρησης, θα είναι αυτός που θα προτείνει τον τρόπο παραχώρησης – αξιοποίησης του λιμανιού.

Θα δει τα στοιχεία και θα αποφανθεί αν η ελκυστική λύση για τους επενδυτές θα είναι:

Μαθαίνω ότι η επιτροπή που θα ελέγξει τα οικονομικά του ΒΙΟΠΑ έχει συγκροτηθεί.

Και ότι οσονούπω να ξεκινήσει τον έλεγχο στην αμαρτωλή αυτή  ιστορία.

Για να μπορέσει να ξεμπλοκάρει ο Εμπορευματικός Σταθμός.

Εκείνο που επίσης έμαθα είναι ότι η επιτροπή που συστάθηκε δεν είναι από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, όπως αρχικά είχε ειπωθεί.

Αλλά από υπηρεσιακούς παράγοντες.

Έγιναν τι έγιναν με το θέμα της σήμανσης από πλευράς Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Από τους τοπικούς παράγοντες και ορθώς θεωρήθηκε κοροϊδία όλη αυτή η υπόθεση.

Για πιο Πανεπιστήμιο μας λένε και για πια πανεπιστημιούπολη.

Τέλος πάντων.

Πάντα με τις ευχές μας για καλή υγεία σε όλες και όλους.

Να σας πω ότι περιμένω κάτι καλό ως προς την επίλυση των προβλημάτων της πόλης και της περιοχής…

Δεν νομίζω.

Και δεν το νομίζω γιατί όλοι ξέρουμε ότι εδώ στην Θεσπρωτία έχουμε βάλεις από την μια τον αυτόματο πιλότο και από την άλλη η αποτελεσματικότητα των φορέων μας δεν είναι δε και η καλύτερη.

Για την αποτελεσματικότητα δεν το λέω μόνο εγώ αυτό.

Το αναγνωρίζουν οι περισσότεροι και ας μην κακοφαίνεται στους… αρμοδίους

Υπάρχουν άλλωστε πολλά παραδείγματα.

Είναι γνωστό ότι ο Σύλλογος Ιχθυοκαλλιεργητών Νομού Θεσπρωτίας, δεν αφήνει να πέσει τίποτε στο έδαφος.

Έτσι λοιπόν όταν πληροφορήθηκε από το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας για το ενδιαφέρον που υπάρχει από επιχειρηματίες του Ισραήλ να εισάγουν ψάρια, κινήθηκαν τάχιστα.

Αναζήτησαν τηλέφωνα, μίλησαν με εμπορικό ακόλουθο, βρίσκονται σε μια κινητικότητα. 

Δεν ξέρω αν θα ευοδωθούν αυτές οι προσπάθειες.

Εκείνο που ξέρω είναι ότι θα εξαντληθούν όλα τα περιθώρια για να μπορέσει να ανοίξει ο δρόμος στην αγορά του Ισραήλ.

Λοιπόν έχω νέα.

Για γέλια και για κλάματα.

Έμαθα, και αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει γιατί η πηγή μου είναι κάτι παραπάνω από έγκυρη, ότι κατά την επίσκεψή του στην Ηγουμενίτσα ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής κος Πλακιωτάκης, παρά τις επαφές που είχε διαδοχικά με τον Δήμαρχο, τον Αντιπεριφερειάρχη και την διοίκηση της ΟΛΗΓ ΑΕ, δεν κατάλαβε απολύτως τίποτε για το ποια είναι τα αιτήματα των φορέων μας σχετικά με το λιμάνι και την χερσαία ζώνη.

Και ναι μεν μπορεί ο κος Υπουργός να μην κατάλαβε την τύφλα του για τα όσα συμβαίνουν στην πόλη μας με το λιμάνι.

Αναφορικά με την παραχώρηση της χερσαίας ζώνης και όχι μόνο…

Όμως σήμερα έχω να σας πω καλά μαντάτα.

Ότι ένα μεγάλο κομμάτι αυτής της υπόθεσης έχει τελειώσει.

Δεν θα διαφωνήσω επί της ουσίας στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Θεσπρωτίας του ΚΙΝΑΛ με την οποία σχολιάζει τα όσα είπε και δεν είπε ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κος Πλακιωτάκης κατά την επίσκεψή του στην Ηγουμενίτσα.

Και δεν θα διαφωνήσω γιατί επί της ουσίας οι παρατηρήσεις της Ν.Ε. του ΚΙΝΑΛ Θεσπρωτίας είναι πέρα για πέρα σωστές.

Ο κος Υπουργός δεν δεσμεύτηκε χρονικά σε τίποτε.