Από τις 23 Ιανουαρίου ακόμη σημείωνα:

«…Αλλά από την άλλη κοντεύει να βγει ο Γενάρης κι εκείνη την δεύτερη σύσκεψη στην Αθήνα δεν την είδα να γίνετε.

Κόλλησε πουθενά το θέμα;

Θα περιμένω απάντηση ή να μιλήσω απευθείας με τα… κεντρικά της Περιφέρειας;

Χωρίς πλάκα πάντως ο χρόνος έχει λιγοστέψει απελπιστικά.

Και σοβαρές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ούτε για το διαδικαστικό.

Φοβάμαι ότι χάσαμε και το πρόγραμμα και τα λεφτά.

Το αν θα βρεθεί άλλο, όπως λέει ο πάντα αισιόδοξος Πιτούλης, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Γιατί κάποιος θα σε ρωτήσει και θα έχει δίκιο;

 

Γιατί το χάσαμε ρε λεβέντες;

Σε ένα ακόμη θέμα που είμαστε πίσω με δική μας ευθύνη.

Σιγά. Παρακαλώ ησυχία.  Η Θεσπρωτία κοιμάται…».

Έτσι και έγινε. Το έργο απεντάχτηκε. Και μάλιστα συνειδητά.

 

Και άλλο σχόλιό μου…

Λίγες μέρες αργότερα είχα γράψει ότι ο αντιπεριφερειάρχης Θωμάς Πιτούλης το είχε πάρει απόφαση ότι το έργο θα απενταχθεί.

Γιατί, όπως μου είχε πει και είχα γράψει κανείς δεν κινείται κανείς δεν ενδιαφέρεται.

Οπότε η απένταξή του από το χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν θέμα χρόνου.

Και αυτό έγινε.

Δεν ξέρω με εντολή ποιάς πολιτικής αρχής, σταμάτησε ξαφνικά το ενδιαφέρον και της Περιφέρειας και του Διοικητικού Συμβουλίου του ΒΙΟΠΑ και του ΟΛΗΓ.

 

Το είχαμε ξεγράψει

Σε ότι μας αφορά το είχαμε ξεγράψει το έργο.

Όσο για τις πληροφορίες που λένε μεταξύ των άλλων ότι :

δεν έχει χαθεί οριστικά το όραμα της κατασκευής του εμπορευματικού κέντρου Ηγουμενίτσας, είναι ένα ακόμη παραμύθι για να πέσουμε στα μαλακά.

 

Ακριβώς η ίδια περίπτωση…

Και ξέρετε γιατί  λέω ότι είναι ένα ακόμη παραμύθι;

Πολύ απλά γιατί ακριβώς τα ίδια μας έλεγαν όλοι τους σε σχέση με την κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου από την Ηγουμενίτσα προς Καλαμπάκα.

Ότι το έργο, μας έλεγαν, είναι ενταγμένο στο διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο και ως εκ τούτου δεν μπορεί παρά να γίνει.

Μήπως κανείς από σας άκουσε το σφύριγμα του τρένου και δεν το άκουσα εγώ;

 

Αυτό νομίζω ότι συμβαίνει…

Προσωπικά θεωρώ ότι η απένταξη είναι πολιτική επιλογή της κυβέρνησης, η οποία και με την συγκατάθεση των εδώ πολιτικών παραγόντων της (Περιφέρεια, ΟΛΗΓ κλπ) αποφάσισε να αφήσει την κατασκευή του έργου στο… μέλλον.

Αν και νομίζω ότι το έργο θα μείνει για να το κατασκευάσει ο ιδιώτης που θα πάρει το λιμάνι.

Μια άποψη την οποία έγραψα στις 29 Απριλίου.

Σημείωνα τότε:

«… Για να το καλοσκεφτούμε (Ι)

Πάντως αν το καλοσκεφτούμε αυτό μπορεί να μην είναι και μια αρνητική εξέλιξη…

Για να πάρουμε τα πράγματα με την σειρά τους.

Τι θέλουμε να κάνουμε; Να κλείσουμε την εταιρεία που λέγετε ΒΙΟΠΑ και να την ενσωματώσουμε στο ΒΙΟΠΑΘΕ;

Τι ξεκίνησε να γίνετε στις αρχές του χρόνου;

Ο έλεγχος στα οικονομικά του ΒΙΟΠΑ σε σχέση με τις εργασίες που εκτελέστηκαν προκειμένου να καταστεί δυνατή η ενσωμάτωσή του στο ΒΙΟΠΑΘΕ.

Ως εδώ καλά.

 

Για να το καλοσκεφτούμε (ΙΙ)

Άντε και ξεμπέρδεψε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, νόμιμο ή ημι-νόμιμο.

Και καταφέρνουμε αυτή την περιβόητη ενσωμάτωση του ΒΙΟΠΑ στον ΒΙΟΠΑΘΕ.

Ποιος φορέας θα ελέγχει στο μεγαλύτερο ποσοστό τον νέο φορέα;

Με βάση τα ως τώρα δεδομένα;

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας. Σωστά; Σωστά.

Αυτό σημαίνει ότι με βάση το σχέδιο της Κυβέρνησης το λιμάνι να παραχωρηθεί  στο σύνολό του και όχι τμηματικά όπως σωστά (κατά την  γνώμη μου) είχε επιλέξει να το ιδιωτικοποιήσει η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ θα παραχωρηθεί και το ΒΙΟΠΑΘΕ.

Σωστά; Σωστά.

Οπότε γιατί να ετοιμάσουμε ένα επιπλέον προικιό στον ιδιώτη;

Μια σκέψη κάνω. Κρατείστε την ή πετάχτε την…».

Μετά από όλα αυτά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απλά πέσαμε μέσα στις εκτιμήσεις μας

Η απένταξη ήταν δεδομένη. Απλά την ημερομηνία περιμέναμε…