Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Ηγουμενίτσας έγινε το περασμένο Σάββατο στα Σύβοτα μια συγκέντρωση φορέων περί τον τουρισμό.

Θέμα συζήτησης, τι άλλο, ο τουρισμός και η προβολή της Θεσπρωτίας.

Θετική σε κάθε περίπτωση η κουβέντα που έγινε αλλά τι να την κάνεις;

Έμεινε στο μεταξύ μας.

Η δημοσιότητα που πήρε οφείλεται αποκλειστικά στα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. 

Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως.

Μια θετική προσπάθεια δεν την εγκλωβίζεις σε επίπεδο νομού ως προς την δημοσιότητά της…

Της δίνεις δυναμική να γίνει γνωστή σε ένα ευρύτερο γεωγραφικό επίπεδο.

 

Το πήρε παραμάσχαλα

Ο άλλος…

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας…

Πήρε ένα δημοσίευμα ενός ξένου τουριστικού περιοδικού, σύμφωνα με το οποίο η παραλία Μονολιθίου αποτελεί την ασφαλέστερη παραλία της Ευρώπης και πήρε σβάρνα τα υπουργεία.

Η Κρατική Τηλεόραση (ΕΤ3) έκανε ζωντανή σύνδεση με τον αρμόδιο αντιπεριφερειάρχη κο Στράτο.

Η δική μας Βάσω Γκόρου ήταν στο ρεπορτάζ.

Θέλω να πω ότι το θέμα πήρε μια δημοσιότητα.

Γιατί έτσι έπρεπε να γίνει.

Γιατί το να λέμε μεταξύ μας τι… όμορφοι είμαστε, δεν νομίζω ότι αρκεί.

 

Δεν είναι έτοιμος

Από την άλλη μια απλή ανάγνωση της εισήγησης του Αντιδημάρχου για τον Τουρισμό Ελευθερίου Κώστα είναι αρκετή για να καταλάβει και ο πλέον ανίδεος ότι ο Δήμος Ηγουμενίτσας είναι πίσω σε ΟΛΑ ως προς την τουριστική προβολή.

Και είναι πίσω γιατί πολύ απλά όλα όσα ανέφερε ο Αντιδήμαρχος θα έπρεπε να ήταν έτοιμα.

Από καιρό.

Και σήμερα να τρέχουν.

Δυστυχώς, με εξαίρεση την ιστοσελίδα, όλες οι υπόλοιπες πρωτοβουλίες ανήκουν στο… μέλλον.

ΘΑ κάνουμε αυτό, ΘΑ κάνουμε το άλλο, ΘΑ κάνουμε το δείνα.

Και μέχρι να το κάνετε πάει η τουριστική σαιζόν. Έφυγε.

Και ως εκ τούτου είναι σαν να μην το κάνατε.

 

Για του λόγου το αληθές

Και για του λόγου το αληθές μεταφέρω αυτολεξί από την εισήγηση του Λευτέρη Κώστα…

«… Ως Αντιδήμαρχος Τουρισμού οφείλω να σας διαβεβαιώσω ότι συνεχίζεται χωρίς καθυστέρηση η υλοποίηση των στόχων που τέθηκαν από το εγκεκριμένο από τον ΕΟΤ Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του Δήμου Ηγουμενίτσας για το 2020. Μέσα από αυτό:

–  Έχουμε ολοκληρώσει την τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου και την ψηφιακή μας παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω του λογαριασμού μας visitigoumenitsa

– Έχουμε προχωρήσει σε διαγωνισμό για την δημιουργία τουριστικού λογότυπου που θα είναι το σήμα κατατεθέν του Δήμου μας σε όλες τις δράσεις προβολής του τουριστικού του προϊόντος.

–  Έχουμε έρθει σε επαφή με επαγγελματίες φωτογράφους για την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου αρχείου φωτογραφικού υλικού από κάθε παραλία, από κάθε μνημείο, από κάθε γιορτή και τοπικό έθιμο, το οποίο θα είναι στη διάθεσή σας. (Δηλαδή είμαστε στην αρχή της δράσης).

–  Έχουμε πραγματοποιήσει επαφές με εταιρείες marketing για την ολοκληρωμένη προώθηση του προορισμού μας. (Επαφές χωρίς συμφωνία είναι απλά επαφές. Και με ποιο κονδύλιο θα γίνει η προώθηση; Πόσα λεφτά έχει προϋπολογίσει ο δήμος για την τουριστική προβολή; Πόσα;)

–  Διεξάγουμε έρευνα σε όλες τις περιοχές του Δήμου για την ανίχνευση και προβολή της γαστρονομικής μας ταυτότητας, της οποίας τα αποτελέσματα στην πορεία θα προωθηθούν σε ξενοδόχους και εστιάτορες. (Αυτές οι έρευνες για συνταγές φαγητών της Θεσπρωτίας ούτε για πετρέλαιο να ήταν… Χρόνια τις ακούω και χρόνια δεν τις βλέπω).

–  Έχουμε ήδη επεξεργαστεί προτάσεις π.χ. δημιουργία έξυπνης εφαρμογής τουρισμού και διεκδικούμε την υλοποίησή τους μέσω του Ελλάδα 2021. (Πότε θα υλοποιηθούν; Εντός της φετινής σεζόν ή από του χρόνου ένα πράμα;).

–  Είμαστε σε διαδικασία υλοποίησης ενός πολυσέλιδου διαφημιστικού φυλλαδίου πολύπλευρης προβολής του Δήμου. (Ούτε αυτό είναι έτοιμο).

–  Ικανοποιούμε τα αυστηρά κριτήρια του Προγράμματος ΓΑΛΑΖΙΑ ΣΗΜΑΙΑ σε 4 παραλίες του Δήμου μας…».

Τα υπόλοιπα για επαφές με την Περιφέρεια Ηπείρου είναι απλά για να τα λέμε.

 

Γεμάτος προθέσεις

Βλέπετε λοιπόν ξεκάθαρα ότι ο Δήμος είναι γεμάτος με καλές και αγαθές προθέσεις.

Αρκούν όμως οι προθέσεις;

Προφανώς όχι.

Οπότε;

Οπότε τι;

Μένουμε ξανά πίσω.

 

Σε αυτές τις περιπτώσεις

Σε αυτές τις περιπτώσεις ζητάμε την βοήθεια και την συνεργασία ανθρώπων που εργάζονται σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Τους έχουμε ανάγκη. Θέλουμε δεν θέλουμε με την βοήθειά τους να πετύχουμε τον στόχο μας.

Τοπικά, Περιφερειακά, Πανελλαδικά.

Και τους λέμε ότι θέλουμε να προβάλουμε δυό τρία σημεία.

Το γεγονός, για παράδειγμα, ότι η Θεσπρωτία δεν είχε κανένα κρούσμα πόσο το αξιοποιήσαμε;

Κείμενα, άρθρα, σχόλια ανάδειξη των πλεονεκτημάτων μας.

Εκτός και αν δεν έχετε καμία γνωριμία σε επίπεδο δημοσιογράφων για να το πετύχετε αυτό.

Οπότε;

Τρεις το λάδιτρεις το ξύδιπέντε το λαδόξιδο…

 

Μόνο ο Πάσχος

Και όσο αν σας κακοφαίνεται μόνο ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας, Αλέκος Πάσχος, ξέρει το κανάλι.

Προχθές Κυριακή πάλι καλεσμένος στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά ήταν.

Ακόμη και αν δεν έλεγε κουβέντα, μόνο που ακούστηκε η Θεσπρωτία αρκούσε.

Βλέπετε λοιπόν τα κενά;

Δεν θα τρέξει ποτέ έτσι τίποτε για τον τόπο…