Με στόχο της αποσυμφόρηση της παραλιακής έστω και για λίγες ώρες την ημέρα, μου λένε ότι η δημοτική αρχή επεξεργάζεται και εξετάζει διάφορα σενάρια.

Βέβαια η αλήθεια είναι ότι δεν έχει και πολλές επιλογές.

Δεδομένου ότι τα πράγματα είναι συγκεκριμένα.

Ωστόσο αυτό που μάλλον βλέπει σαν λύση είναι η διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων από το ύψος της 8ης Δεκεμβρίου μέχρι την Εκκλησία.

Για τους καλοκαιρινούς μήνες Ιούλιο, Αύγουστο.

Ίσως όχι και σε όλη της την διάρκεια.

Διακοπή λοιπόν για κάποιες ώρες και συγκεκριμένα από ρις 9 το βράδυ που κλείνουν τα εμπορικά μέχρι την μία το πρωί.

 

Δεν είναι κακή ιδέα…

Όπως είπαμε δεν έχει και πολλές εναλλακτικές λύσεις ο Δήμος για να ξεμπλοκάρει από την κίνηση ένα κομμάτι της παραλίας.

Δίνοντας έτσι την δυνατότητα στους επισκέπτες και όχι μόνο που θα κάθονται στα καταστήματα της παραλιακής να πιούν τον καφέ τους χωρίς την εκνευριστική παρουσία και την συνεχή διέλευση οχημάτων.

Θα μου πείτε πως θα φορτωθεί η Κύπρου.

Δεν νομίζω.

Μετά τις εννέα η… εσωτερική κίνηση δεν είναι τόσο έντονη.

Κι εν πάση περιπτώσει ας γίνει μικρότερη χρήση αυτοκινήτων από τους μόνιμους κατοίκους της πόλης.

 

Προφανώς και έχει ταυτότητα…  

Φίλος αναγνώστης που διάβαζε τα σχόλια για τον τουρισμό μου είπε πως κάνω λάθος. Και πως δεν είναι δυνατόν μια πόλη που έχει το δεύτερο σε κίνηση λιμάνι της χώρας να μην έχει ταυτότητα;

Είπε κανείς πω η πόλη δεν έχει ταυτότητα;

Έχει. Πόλη – λιμάνι.

Και όποια πόλη έχει αυτά τα χαρακτηριστικά απλά δεν έχει τουρισμό.

Είναι πόλη διέλευσης. Δείτε Αγκόνα, Πάτρα, Πρίντεζι κλπ.

Εμείς δεν θέλουμε αυτή την ταυτότητα. Πιο σωστά. Δεν θέλουμε μόνο αυτή την ταυτότητα. Δίπλα σε αυτή προσπαθούμε να προσθέσουμε και τον τουρισμό.

Κατανοητή η διαφορά;

 

Πως όμως να γίνει;

Από την άλλη πώς να γίνει όταν έχουμε τσακωθεί με την έννοια του συντονισμού και της οργάνωσης.

Μια παραλία στο Δρέπανο δεν μπορεί να λειτουργεί μόνο με δύο καντίνες!!!

Δεν είναι αυτή παροχή υπηρεσίας.

Εντάξει;

Δεν θα έπρεπε να είχαμε συνεργαστεί και από νωρίς να είχαμε τελειώσει το θέμα των δημοπρατήσεων των δύο κεντρικών κτιρίων και της έκτασης συνολικά;

Δεν το κάναμε. Με ευθύνη… Χαρακτηρίστε όποιον θέλετε υπεύθυνο για αυτό που συμβαίνει.

Σημασία όμως έχει ότι το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Η μοναδική παραλία κοντά στην Ηγουμενίτσα φέτος θα λειτουργήσει με καντίνες.

Είναι δυνατόν;

 

Να μην σου βγει το όνομα

Την φράση «να μην σου βγει το όνομα» την ξέρετε;

Αυτό ακριβώς.

Μια του κλέφτη τού του κλέφτη τρεις και του λουρί της μάνας.

Καλή η παραλία στον Δρέπανο. Δεν είναι βαθειά και σαν τέτοια δεν είναι επικίνδυνη για τα παιδιά. Νε ξεκινήσει  να έρθει κανείς.

Και από υποδομές;

Καντίνα;

Αυτό δεν είναι διαφήμιση. Είναι δυσφήμιση.

 

Κάθε φορά κι ένας λόγος

Κάθε φορά βέβαια υπάρχει και μια δικαιολογία για την εγκατάλειψη της συγκεκριμένης έκτασης.

Το ιδιοκτησιακό.

Μια έκταση που δεν ανήκει στον Δήμο δεν μπορεί να κάνει τίποτε ο Δήμος.

Μια έκταση που ανήκει στον ΟΛΗΓ δεν μπορεί να κάνει τίποτε ο ΟΛΗΓ γιατί διαφωνεί ο Δήμος που την θέλει δική του αλλά δεν είναι.

Έτσι τα τελευταία αρκετά χρόνια η κατάσταση παραμένει η ίδια.

Τρέχει μόνη της.

Και το κακό είναι ότι δεν ξέρουμε ακόμη για πόσο θα τρέχει από μόνη της…

 

Τρέχει από υπουργείο σε υπουργείο

Στην Αθήνα για μια ακόμη φορά ο Δήμαρχος.

Κύριο θέμα στην ατζέντα του η παραχώρηση της διαχείρισης της χερσαίας ζώνης στον Δήμο.

Μαζί του ο τοπικός κυβερνητικός βουλευτής Βασίλης Γιόγιακας.

Η Άποψή μου ωστόσο είναι συγκεκριμένη.

Όπως και επί συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.

Αν ήθελαν θα μπορούσαν να προχωρήσουν στην τμηματική παραχώρηση της χερσαίας ζώνης.

Ξεκινώντας από τον Δρέπανο για παράδειγμα.

Δεν θέλουν και δεν το κάνουν.

Που σημαίνει ότι δεν μας υπολογίζουν και τόσο.

Μέχρι στιγμής τουλάχιστον.

Γιατί τα υπουργεία για να… ξυπνήσουν θέλουν να χτυπήσεις την γροθιά στο τραπέζι. Στο γραφείο.

Όποιους φοβούνται τους εξυπηρετούν. Κανόνας.