Σοβαρές ζημιές προκλήθηκαν τα ξημερώματα στο 1ο Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) Ηγουμενίτσας, έπειτα από νέο περιστατικό βανδαλισμού, το οποίο προστίθεται σε μια σειρά επαναλαμβανόμενων επιθέσεων εντός της φετινής σχολικής χρονιάς.
Το περιστατικό έγινε αντιληπτό όταν ο υπεύθυνος διανομής σχολικών βιβλίων του Νομού Θεσπρωτίας, κατά την επίσκεψή του στον χώρο φύλαξης, διαπίστωσε εκτεταμένες φθορές. Οι αποθήκες είχαν παραβιαστεί, ενώ καταστροφές εντοπίστηκαν και στα παράθυρα των εργαστηρίων του 2ου Εργαστηριακού Κέντρου Ηγουμενίτσας.
Πρόκειται για την πέμπτη φορά μέσα στη φετινή χρονιά που σημειώνονται παρόμοια περιστατικά, γεγονός που εντείνει την ανησυχία της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ασφάλεια των υποδομών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το περιστατικό σημειώθηκε μόλις ένα 24ωρο μετά από ανάλογες φθορές σε γειτονικές εγκαταστάσεις της ΔΕΥΑΗ του Δήμου Ηγουμενίτσας, πιθανόν από τους ίδιους δράστες.
Εκεί εργαζόμενοι αντίκρισαν θλιβερό θέαμα στην αποθήκη της ΔΕΥΑΗ έναντι του γηπέδου της Ηγουμενίτσας.
Καθώς φαίνεται κάποιοι επιτήδειοι μπήκαν και έκαναν καταστροφές εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος σπάζοντας το μηχάνημα έργου και διάφορα υλικά.
Σε ότι αφορά το Εργαστηριακό Κέντρο, ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι το ότι στους χώρους των εργαστηρίων φυλάσσεται σύγχρονος τεχνολογικός εξοπλισμός αξίας χιλιάδων ευρώ, ο οποίος έχει αγοραστεί και εξακολουθεί να παραλαμβάνεται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Διεύθυνση του σχολείου προχώρησε άμεσα σε υποβολή μήνυσης κατά αγνώστων. Στο πλαίσιο της αστυνομικής διερεύνησης, αστυνομικός που βρισκόταν σε υπηρεσία την προηγούμενη νύχτα κατέθεσε ότι μετέβη στον χώρο στις 19:45, κατόπιν καταγγελίας περαστικών, και εντόπισε τέσσερις ανήλικους κάτω των 15 ετών να προκαλούν φθορές. Οι ανήλικοι τράπηκαν σε φυγή με την εμφάνιση των αστυνομικών, χωρίς να καταστεί δυνατή η σύλληψή τους.
Η Διεύθυνση εκφράζει έντονη ανησυχία για το κλίμα ανασφάλειας που επικρατεί, και καλεί τις αρμόδιες αρχές να λάβουν άμεσα και ουσιαστικά μέτρα για την προστασία των σχολικών χώρων και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.



















