Και σήμερα θα ασχοληθούμε με το θέμα της αδιαφορίας που δείχνει η κυβέρνηση της Ν.Δ. απέναντι στον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργητών.
Με αφορμή και την επιστολή που απέστειλαν στην ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Μι επιστολή που δημοσιεύσαμε ήδη στην ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΗ.
Και θα ασχοληθούμε γιατί θεωρούμε ότι αυτό το πρόβλημα είναι πολύ πιο σοβαρό από το αν θα πρέπει η διοίκηση της ΟΛΗΓ ΑΕ να ελέγχει την ποιότητα των καυσίμων των πλοίων.
Που δεν είναι και δουλειά της άλλωστε.
Ύστατη προσπάθεια
Από την μια ύστατη προσπάθεια από τους ιχθυοκαλλιεργητές…
Και από την άλλη η απορία…
Εκείνος ο αντιπεριφερειάρχης υπεύθυνος αλιείας που να ζει άραγε;
Σε αυτόν, στον Αλκιβιάδη Λάμπρου δεν ανέθεσε ο Καχριμάνης τις αρμοδιότητες
που αφορούν σε θέματα Ιχθυοκαλλιεργειών της περιφέρειας Ηπείρου;
Μια αρμοδιότητα που είχε πριν ο Πιτούλης, μαζί με τα αγροτικά και την εκχώρησε στον κο Λάμπρου για να έχει αντικείμενο;
Αγαπητέ κύριε Λάμπρου αλήθεια μήπως πρέπει να ζητήσετε να σας αλλάξουν αρμοδιότητες γιατί από αυτές που έχετε σήμερα είστε εξαφανισμένος;
Θέμα ηθικής τάξης…
Γιατί αγαπητέ κε Αλκιβιάδη εδώ μπαίνει και θέμα ηθικής τάξης.
Είστε υπεύθυνος σε θέματα αλιείας για την περιφέρεια Ηπείρου…
Την χρονική περίοδο όπου η ιχθυοκαλλιέργεια λιμοκτονεί οικονομικά.
Καταστρέφεται, για να το πω πιο απλά.
Κι εσείς στην γωνία παρακολουθείτε αμήχανος.
Και ανήμπορος να κάνετε οτιδήποτε.
Εδώ δεν μπόρεσαν τα μεγάλα γκεσέμια εσείς τι να κάνετε, θα μου πείτε…
Το καταλαβαίνω. Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε.
Αλλά ωστόσο είστε υπεύθυνος σε θέματα αλιείας.
Είναι λιγάκι κάπως…
Ξέρετε είναι λιγάκι κάπως όλη αυτή η ιστορία.
Φαντάζει στα μάτια του κόσμου ωσάν διακοσμητική αμειβόμενη θέση.
Προσωπικά θα ένιωθα πολύ άβολα.
Αλλά πάλι…
Κομματικό στέλεχος της Ν.Δ. στην Θεσπρωτία.
Πρόεδρος της ΝΟΔΕ στην Θεσπρωτία…
Τι να κάνεις;
Να σηκώσεις μπαϊράκι;
Κάποιος άλλος θα το έκανε
Να σας πω την γνώμη μου…
Κάποιος άλλος θα το έκανε.
Από την μια δεν σας υπολογίζουν…
Από την άλλη το κόμμα διασύρεται με όλη αυτή την υπόθεση, γιατί είναι τρομακτικά αδιάφορη…
Ωστόσο μην ξεχνάς ότι κι εσύ έχεις υπηρετήσει και υπηρετείς το κόμμα σου.
Και αφού το κάνεις θέλεις και πρέπει να το προστατέψεις από τον διασυρμό.
Οπότε έχεις ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ λόγο να τους πάρεις εκεί στο Υπουργείο και να τους κατσαδιάσεις.
Αυτό θα έκανε κάποιος κομματικός που σέβεται τον εαυτό του και αγαπά το κόμμα του.
Περί Οικονομικής Επιτροπής
Διάβασα το δελτίο τύπου για την πρόσφατη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής…
Αναζήτησα έργα για την Θεσπρωτία.
Και να ποια συζητήθηκαν και μας αφορούσαν:
- «Συντήρηση – βελτίωση Ε.Ο. Ιωαννίνων – Ηγουμενίτσας», προϋπολογισμού € 100.000
- «Συντήρηση – βελτίωση παραλιακού τμήματος της Ε.Ο. Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας», προϋπολογισμού € 200.000.
Ελπίζω η διατύπωση που έχει την Ηγουμενίτσα δεύτερη να μην σημαίνει και ότι ξεκινάμε από Γιάννινα και Πρέβεζα και όπου φτάσουμε…
Τσόντα στην τσόντα δηλαδή…
Γιατί 100.000 για συντήρηση της παλιάς Εθνικής οδού Ηγουμενίτσας Ιωαννίνων ούτε για.. ζήτω δεν φτάνουν.
Το ίδιο και για την εθνική Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας.
Ειλικρινά για τι είδους συντήρηση μιλάμε;
Ενός οδικούς δικτύου 96 χιλιομέτρων που έχει τα κακά του χάλια;
Τι θα φτιαχτεί με 100.000;
Μπαλώματα ψυχρής ασφάλτου; Τσόντες δηλαδή.
Πεταμένα λεφτά.
Μια από τα ίδια και την εθνική Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας αν και εδώ τα λεφτά είναι διπλάσια.
Δεν είναι όμως αρκετά…
Θα συμφωνήσω με τον Δώρη
Επιτέλους ο σύντροφος Δώρης άνοιξε το στόμα του για το θέμα της χερσαίας ζώνης
Και αυτό που λέει είναι αλήθεια.
Ότι δηλαδή: «…Η χρήση του λιμανιού θα καθορίσει και την χρήση του παραλιακού μετώπου. Άρα ο νέος ιδιοκτήτης του λιμανιού, ανάλογα με τα σχέδια που έχει για αυτό, θα καθορίσει και την χρήση της «χερσαίας ζώνης». Για αυτό και δεν λύνεται τόσα χρόνια αυτό το πρόβλημα. Για αυτό και ζούμε στην πόλη το παράλογο όλοι οι παραλιακοί δρόμοι θεωρούνται ακόμα, μετά από 50 χρόνια, θάλασσα και να αστυνομεύονται από το Λιμεναρχείο. Αυτό το θέμα μόνο νομοθετικά μπορεί να λυθεί. Όπως και να έχει δεν μπορεί να γίνεται αποδεκτό ότι ένας επιχειρηματικός όμιλος θα καθορίζει την ανάπτυξη, τις τύχες του λαού και τόπου, με βάση την πορεία της κερδοφορίας του…».
Έτσι ακριβώς είναι. Η προκήρυξη περιλαμβάνει στις διαπραγματεύσεις και όλη την χερσαία ζώνη.