Καμία πρόβλεψη δεν υπάρχει –ούτε άμεσα ούτε σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα– για την εκπόνηση μελέτης που να αφορά την οδική σύνδεση Παραμυθιάς–Μεσοποτάμου, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μια περιοχή με σαφείς αναπτυξιακές δυνατότητες.
Το ζήτημα αναδείχθηκε στη συνεδρίαση λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου, έπειτα από σχετική τοποθέτηση της παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών».
Ο Περιφερειάρχης, απαντώντας, σημείωσε πως στο παρελθόν είχε ξεκινήσει διαδικασία δημοπράτησης της μελέτης με το παλαιό θεσμικό πλαίσιο, ωστόσο το έργο «πάγωσε» το 2020 λόγω διαφωνιών για τη χάραξη της διαδρομής. Αναφέρθηκε και στο ύψος του απαιτούμενου προϋπολογισμού, το οποίο εκτιμάται περίπου στα 80 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που –όπως υπογράμμισε– είναι αδύνατο να εξασφαλιστεί αυτή την περίοδο.
«Το έργο δεν έχει εγκαταλειφθεί, αλλά δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες. Αυτή τη στιγμή δίνεται προτεραιότητα σε άλλους οδικούς άξονες, όπως η σύνδεση Φιλιππιάδας–Πρέβεζας και οι παρεμβάσεις στο παραλιακό μέτωπο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις παρεμβάσεις με κατασκευή κόμβων, τονίζοντας πως έχουν ήδη βελτιώσει σημαντικά την εικόνα των παραλιακών περιοχών. Υπογράμμισε, πάντως, ότι χωρίς την ολοκλήρωση των μελετών για τα έργα στην περιοχή της Πρέβεζας, δεν θα ανοίξουν νέα μέτωπα.
Η τοποθέτησή του έκλεισε με αναφορά στο ενδεχόμενο επανεξέτασης του έργου στο μέλλον, δίνοντας πάντως προτεραιότητα στο τμήμα Γλυκής–Μεσοποτάμου.
Από την πλευρά της, η Περιφερειακή Σύμβουλος Παναγιώτα Αγγέλη, εκπροσωπώντας το «Κοινό των Ηπειρωτών», επεσήμανε πως η περιοχή βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης και διαθέτει σημαντικά περιθώρια περαιτέρω οικονομικής και παραγωγικής ενίσχυσης – ιδίως στον αγροτικό τομέα. Ωστόσο, υπογράμμισε πως η βελτίωση των οδικών υποδομών και συγκεκριμένα η κατασκευή του άξονα Παραμυθιά–Μεσοπόταμος αποτελεί θεμέλιο για την αξιοποίηση αυτών των δυνατοτήτων.



















